مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-26اجتماعي

خانه های محیط زیست محلی برای حل موضوعات محیط زیستی پایتخت باشند


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اظهارکرد: خانه های محیط زیست در کنار ساختار شورایاری ها در محلات، می توانند موجب افزایش مشارکت شهروندان شوند.

- رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اظهارکرد: خانه های محیط زیست در کنار ساختار شورایاری ها در محلات، می توانند موجب افزایش مشارکت شهروندان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید آرش حسینی میلانی در آیین افتتاح نخستین خانه محیط زیست سرای محلات در منطقه 2، با اشاره به طرح جامع مدیریت پسماند گفت: یکی از مهمترین بخش این طرح، تفکیک از مبدا است که جز با مشارکت شهروندان محقق نمی شود به طوری که اگر در حال حاضر درصد تفکیک قابل قبول 8 درصد است، در افق طرح این میزان باید تا 5 برابر دیگر افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تهران شهری است با انواع بافت ها و خصوصیات مختلف شهری تصریح کرد: برای تحقق اهداف محیط زیستی در پایتخت نقش خانه های محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

میلانی در ادامه به حراست از فضای سبز اشاره کرد و گفت: نگهداشت فضای سبز نیاز به توجه مردم دارد.

معتقدم اگر شهروندان به فضای سبز محله خود اهمیت دهند، وضعیت حراست و پایش فضای سبز بسیار بهتر خواهد شد و خانه های محیط زیست می تواند فتح بابی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های محیط زیست محلی برای حل موضوعات محیط زیستی پایتخت باشند

خانه های محیط زیست محلی برای حل موضوعات محیط زیستی پایتخت باشند