مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-26اقتصادي

نامه یک ناشر به رییس جمهور: از آغاز دولت شما، مشکلات کاغذ بیشتر شد


نادر قدیانی از ناشران و کتابفروشان کشور در نامه ای خطاب به رییس جمهور از کمبود کاغذ و چالش به وجود آمده گلایه کرد و نوشت: این روزها توزیع کاغذ قطع شده و گفته می شود با ارز آزاد باید تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نادر قدیانی از ناشران و کتاب فروشان کشورمان که پیش از این در اتحادیه ناشران و کتابفروشان فعالیت داشت در راستای اوضاع آشفته کاغه نامه ای خطاب به حسن روحانی رییس جمهور نوشت و از دغدغه خود سخن گفت.

بسمه تعالی گرانی و کمبود افسار گسیخته کاغذ، ضعف مدیریت و نابودی محتمل فرهنگ نشر و مطبوعات و آموزش جناب آقای رییس جمهور با سلام و احترام وعده فرموده اید که در صد روز آخر کاری دولت بسیاری از امور معطل مانده یا به انجام نرسیده را سامان خواهید داد، لذا به عنوان کسی که عمر خود را در نشر کتاب گذرانده و کوله باری از تجربیات تلخ و شیرین را در این راه اندوخته دارد، بد ندیدم تا در مورد معضلی که کم کم می رود تا که کمر فرهنگ مکتوب را خم کند با شما حرف زده بلکه توانستید تدبیری اندیشیده و دغدغه و نگرانی بخش بزرگی از جامعه را حل کنید.

اول این را بگویم که قیمت جهانی کاغذ دهه هاست که تقریباً ثابت بوده و افزایش و کاهش یا نوسانات آن در حد 5 تا 10 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک ناشر به رییس جمهور: از آغاز دولت شما، مشکلات کاغذ بیشتر شد

نامه یک ناشر به رییس جمهور: از آغاز دولت شما، مشکلات کاغذ بیشتر شد