مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-26سياسي

فرهنگ سراها میزبان مراسم احیای شب های قدر می شوند/ برگزاری مسابقه «رازهای آسمانی»


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه «محفل دوست» خبر داد و گفت: در این برنامه فضاهای باز سازمان فرهنگی هنری برای برگزاری مراسم شب های قدر در اختیار مساجد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با سامانه 1837 تماس بگیرند یا به شماره 09025369646 در پیام رسان واتساپ پیام بفرستند تا اطلاعات لازم را درباره اماکن موجود دریافت کنند و هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم انجام شود.

**مسابقه آنلاین رازهای آسمانی / معرفی برندگان در شب عید فطر این مسابقه با شعار به وقت خدا و با هدف انس با قرآن و همچنین گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، جمعی و خانواده برگزار می شود.

 مسابقه رازهای آسمانی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران مسابقه آنلاین رازهای آسمانی همزمان در ماه مبارک رمضان از تاریخ 7 تا 21 اردیبهشت ماه مصادف با 14 تا 28 ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار می کند.

رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی، هنری منطقه 4 و دبیر ویژه برنامه رازهای آسمانی درباره این رویداد گفت: امسال با عنایت به تجربه های گذشته مسابقه رازهای آسمانی همزمان با اجرای ویژه برنامه بر آسمان جانان سازمان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار، از طریق فضای مجازی و به صورت فراگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سراها میزبان مراسم احیای شب های قدر می شوند/ برگزاری مسابقه «رازهای آسمانی»

فرهنگ سراها میزبان مراسم احیای شب های قدر می شوند/ برگزاری مسابقه «رازهای آسمانی»