مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-04-26سياسي

لزوم تقدیر عملی از قشر پرتلاش کارگر


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تقدیر و تشکر های صورت گرفته از کارگران در قالب همایش و جلسات تشریفاتی است اما شایسته است که تقدیر و تشکر عملی نیز صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار  جهاندیده مدیر کل کار، رفاه و امور اجتماعی و جمعی از نمایندگان تشکل های کارگری استان ضمن تبریک هفته کارگر به این قشر پر تلاش گفت: جامعه کارگری یک جامعه گسترده و سنگ زیرین آسیا در عرصه های تولید و اقتصاد هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: کارگران همواره مورد توجه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده اند به گونه ای که ایشان همواره در فرمایشات خود به این قشر از جامعه توجه ویژه داشته اند.

آیت الله محامی بیان داشت: متاسفانه در شرایط کنونی کشور با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستیم و اقشار محروم تر و قشر کارگری تحت فشار بیشتری هستند و رنج بیشتری را تحمل می کنند و نیاز است تا برای پشتیبانی از آن ها عملا وارد کار شویم و تنها به حرف بسنده نکنیم .

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، کاهش سود کارفرماها و از طرفی افزایش دستمزد نیروها بخشی از کار این است که بر حفظ مشاغل کنونی تحفظ شود تا ریزشی نداشته باشیم و سپس باید تلاش کنیم تا جامعه کارگری ما توسعه یافته و رشد و شکوفایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقدیر عملی از قشر پرتلاش کارگر

لزوم تقدیر عملی از قشر پرتلاش کارگر