مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-26سياسي

دستور جهانگیری برای تسریع در راه اندازی بیمارستان الغدیر پردیس


پس از بازدید هفته گذشته معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی معاون اول رییس جمهور از شهرستان پردیس و بررسی وضعیت بیمارستان خیرساز الغدیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: در بازدید از بیمارستان الغدیر، وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و نیاز مبرم شهروندان به خدمات بیمارستان دولتی به طور کامل تشریح شد.

وی گفت: با ارائه این گزارش ها به معاون اول و پیگیری های معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور، آقای جهانگیری نیز خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستور انجام اقدامات لازم برای تدمین اعتبار و راه اندازی بیمارستان را صادر کرد.

فرماندار پردیس ابراز امیدواری کرد با پیگیری های انجام شده و دستور مساعد معاون اول رییس جمهور، راه اندازی فاز نخست بیمارستان خیرساز الغدیر در اسرع وقت انجام و شهروندان از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ساختمان بیمارستان الغدیر توسط خیران و در 24 هزار و پانصد مترمربع بنا شامل پنج طبقه و ظرفیت 160 تختخواب و پیشرفت فیزیکی 90 درصد احداث شده است که فرآیند واگذاری بیمارستان به لوژی در صورت تأمین اعتبار میسر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جهانگیری برای تسریع در راه اندازی بیمارستان الغدیر پردیس

دستور جهانگیری برای تسریع در راه اندازی بیمارستان الغدیر پردیس