مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-04-26سياسي

تخلف دستگاه ها در مورد استخدام خلاف قانون به طور مصداقی اعلام شود


رییس امور حوزه ریاست، روابط عمومی و بین الملل سازمان استخدامی کشور گفت: اگر دستگاهی نسبت به استخدام و تبدیل وضعیت، خلاف قانون عمل کرده، - به طور مصداقی اعلام شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

محمد آقاجانی در گفتگو با منتشر شد.

این خبر در لینک https://www.

mehrnews.

com/news/5195581 قابل مطالعه است.

> اظهارات نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در مورد استخدام های بی ضابطه و انتقاد از سازمان استخدامی کشور اظهار داشت: در دولت های یازدهم و دوازدهم همواره تلاش شده که در صدور مجوزهای استخدامی دستگاه های اجرایی با در نظرگرفتن اسناد بالادستی، شرایط نظام اداری کشور و دستگاه های اجرایی و وضعیت بودجه ای دولت، تأمین نیروی انسانی دستگاه ها و مناطق جغرافیایی که نیاز بیشتری به نیروی انسانی جدید دارند، در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا بر اساس مصوبه شورای عالی اداری دستگاه های اجرایی نسبت به تدوین سند برنامه نیروی انسانی خود و ارائه آن به سازمان اداری و استخدامی کشور اقدام می کنند و صدور مجوزهای استخدامی پس از بررسی سند مذکور صورت می پذیرد.

آقاجانی تاکید کرد: ملاک صدور مجوز، مقررات قانونی است و مجوز به نام صادر نمی شود، بلکه دستگاه ها پس از دریافت مجوز از این سازمان افراد را با در نظر گرفتن تخصص و نیاز خود طبق ضوابط قانونی انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف دستگاه ها در مورد استخدام خلاف قانون به طور مصداقی اعلام شود

تخلف دستگاه ها در مورد استخدام خلاف قانون به طور مصداقی اعلام شود