مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-04-26سياسي

فرمانده جدید نیروی انتظامی بوشهر معرفی شد+ عکس


فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار و مطلوب در سراسر کشور اظهار داشت: با حضور مقتدر نیروی انتظامی و حمایت و پشتیبانی دیگر نیروهای مسلح، امنیت پایدار در نقاط مختلف از جمله استان بوشهر برقرار است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، جایگاه مهم و ممتاز استان بوشهر را برشمرد و با قدردانی از همدلی و همکاری اعضای شورای تامین استان گفت: انسجام و همکاری مطلوبی در استان بوشهر وجود دارد که تعامل امام جمعه، استاندار، مسؤولان، فرماندهان نیروهای مسلح قابل تقدیر است.

وی با معرفی سرهنگ حیدر سوسنی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: خدمات سردار خلیل واعظی در دوران خدمات فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و اینک پس از 38 سال به افتخار بازنشستگی نائل شده است و یکی از نیروهای توانمند سرهنگ حیدر سوسنی، به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر منصوب می شود.

  اشتری، انسجام و همدلی در استان بوشهر را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: هماهنگی میان امام جمعه، استاندار، شورای تامین و دیگر مسئولان استان بوشهر قابل توجه است که این مهم امنیت پایدار در استان بوشهر را فراهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید نیروی انتظامی بوشهر معرفی شد+ عکس

فرمانده جدید نیروی انتظامی بوشهر معرفی شد+ عکس