مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-04-26فرهنگي

فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400


ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی برترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می کند.

- ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی برترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره نانو و رسانه را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را تا 15 خردادماه 1400 به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال کنند.

در جشنواره نانو و رسانه سال 1400، علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه ها، آثار برتر در سه محور ویژه نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می گیرند.

محورهای ویژه جشنواره امسال عبارتند از: فناوری نانو در زندگی مردم ، صادرات محصولات نانو و نانو و کرونا .

آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد و آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه سال 1399 تا پانزده خردادماه سال 1400 از طریق رسانه های رسمی کشور یا شبکه های اجتماعی منتشر شده باشند.

هر شرکت کننده می تواند 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب های آثار) وجود ندارد و شرکت کنندگان می توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400

فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400