مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-04-26اقتصادي

ثبت نام 1100 مشترک از خراسان رضوی در طرح رایگان اصلاح موتورخانه ها


سرپرست بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به مشارکت فعالانه و استقبال قابل توجه مردم از طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و انتخاب گزینه طرح بهینه سازی موتورخانه ها نسبت به ثبت شماره اشتراک و دریافت خدمات اقدام کنند.

شرکت گاز به ازای میانگین هر مترمکعب مصرف دو سال قبل مشترکین مشمول تا سقف 800 تومان برای بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری هزینه خواهد کرد که این هزینه صرفاً شامل تنظیم مشعل، عایق کاری و نصب رسوب گیر مغناطیسی است.

افشان با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه اجرایی قانون هوای پاک تمام دستگاه دولتی و واحدهای مسکونی و تجاری که دارای موتورخانه مرکزی هستند باید نسبت به بهینه سازی موتورخانه ها و دریافت گواهینامه استاندارد اقدام کنند، یادآور شد: دستگاه های غیر اداری و غیرمسکونی تا پایان امسال و واحدهای مسکونی نیز تا پایان سال 1401 فرصت دارند تا از خدمات این طرح به صورت رایگان استفاده کرده و پس از تاریخ اعلام شده باید با هزینه شخصی نسبت به بهینه سازی اقدام کنند.

وی تأکید کرد: پیش بینی می کنیم با مشارکت در این طرح ملی تقریباً 10 تا 15 درصد هزینه گاز بهای هر مشترک کاهش پیداکرده و علاوه بر کاهش هزینه های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1100 مشترک از خراسان رضوی در طرح رایگان اصلاح موتورخانه ها

ثبت نام 1100 مشترک از خراسان رضوی در طرح رایگان اصلاح موتورخانه ها