مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-04-26حوادث

تخریب 2 واحد مسکونی در مشهد به دلیل بهسازی غیراصولی


مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر بهسازی غیراصولی، 2 ساختمان مسکونی در بولوار ثامن در منطقه سیدی این شهر بین 40 تا 80 درصد تخریب و خسارات مالی فراوان برجای ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، سرآتشیار علی محمد کاظمی اظهار کرد: عصر امروز حادثه ریزش و تخریب 2 منزل مسکونی به سامانه 125 آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه شماره 9 به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان شهید خاکستری اعزام شدند.

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد، حادثه در منزلی مسکونی به مساحت تقریبی 200 مترمربع که مالک آن در حال بهسازی ساختمانش بوده رخ داده و عدم رعایت اصول ایمنی در هنگام بهسازی منجر به فروکش و ریزش ساختمان سه طبقه مجاور این مکان و خسارت 80 درصد به این آپارتمان و 40 درصدی به واحد مسکونی خود شده بود! وی افزود: خوشبختانه هنگام حادثه کسی در این منازل نبود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه و ضمن تحویل این مکان به نیروهای انتظامی و پلیس ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 2 واحد مسکونی در مشهد به دلیل بهسازی غیراصولی

تخریب 2 واحد مسکونی در مشهد به دلیل بهسازی غیراصولی