مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-04-26ورزشي

حمله کاپیتان سابق: تراکتور هیچ برنامه ای نداشت/ از بازی تراکتور خجالت کشیدم


این تیم در بازی مقابل پاختاکور هیچ برنامه ای نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی اسدی در شبکه ورزش گفت: پیش بینی نمی کردم که این بازی با تساوی به پایان برسد و انتظار بود که تراکتور در نیمه دوم بی مهابا حمله کند.

وی گفت: بعضی از بازیکنان تراکتور نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند و تراکتور تیمی بزرگ با هواداران پرشور است و هویت تیم تراکتور هوادارانش است که اسم این باشگاه را برند کردند و آنها خواهان موفقیت تیم تراکتور هستند و تراکتور از گذشته بازیکنان بزرگ و ملی پوش داشته و در حال حاضر بعضی از بازیکنان جایشان در تیم تراکتور نیست.

کاپیتان سابق تیم تراکتور گفت: جایگاه تراکتور بازی صفر و صفر و گرفتن مساوی نیست و من خودم از تماشای اواخر بازی تراکتور خجالت کشیدم، ما نیاز به گل داشتیم اما این تیم پاختاکور بود که بی مهابا حمله می کرد.

وی افزود: تیم تراکتور باید در جام حذفی و لیگ برتر هم بازی کند و تفکرات آقای خطیبی زمان نیاز دارد، اما این تفکری نیست که تراکتور را به موفقیت برساند و امروز از تیم تراکتور بازی بی برنامه و بی هدفی را شاهد بودیم.

مرتضی اسدی گفت: بازیکنان تیم تراکتور در بازی مقابل پاختاکور تمرکز لازم را نداشتند و خیلی زود توپ ها را از دست می دادند و این تیم به دنبال مساوی و کسب یک امتیاز در بازی بود و اینکه اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کاپیتان سابق: تراکتور هیچ برنامه ای نداشت/ از بازی تراکتور خجالت کشیدم

حمله کاپیتان سابق: تراکتور هیچ برنامه ای نداشت/ از بازی تراکتور خجالت کشیدم