مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-04-26سياسي

تلاش معلمین در ایام کرونا شایسته تقدیر است


امروز به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس شاهد ایثار و تلاش جهادی معلمان در عرصه آموزش مجازی هستیم که این تلاش شایسته تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، مهدی کرامتی در جلسه شورای منطقه ای آموزش و پرورش بخش زیرساخت های فرهنگی را در توسعه فرهنگ هر منطقه ای مهم برشمرد و اظهارکرد: اگر قرار است در مسیر توسعه در سایر بخش ها در هر منطقه ای اتفاقی مثبت رخ دهد، این مسیر تنها با تقویت بخش فرهنگ و توجه به این مهم به دست خواهد آمد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با آموزش و پرورش در تامین زیرساختهای فرهنگی افزود: اگر این تعامل و همراهی بین ادارات و آموزش و پرورش ایجاد شود، متولیان امر آموزش، دغدغه ای جز تعلیم و تربیت نخواهند داشت.

  فرماندار اسفراین ادامه داد: بخش عمده ای از صحبتهای امروز در مورد تامین و تقویت زیرساختهای آموزشی بود اگر این زیرساخت ها  تامین شود و هرکس نقش خود را به درستی ایفا نماید متولیان آموزش و پرورش به وظیفه ذاتی خود که پرورش نیروی انسانی است خواهند پرداخت.

  وی گفت: اگر بخواهیم انسان توسعه یافته داشته باشیم در پایه های ابتدایی آموزش و پرورش، در تدوین شیوه های آموزشی و فرایند آموزشی این تکلیف برای ما مشخص شده است که تفکر توسعه ای باید در ابتدا نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش معلمین در ایام کرونا شایسته تقدیر است

تلاش معلمین در ایام کرونا شایسته تقدیر است