مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-04-26بين الملل

تلاش محمود عباس برای اقناع مقامات حماس درباره لغو انتخابات


منابع صهیونیستی خبر دادند که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور قانع کردن مقامات حماس درباره احتمال لغو انتخابات فلسطین تصمیم گرفته است نماینده ای به قطر اعزام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، شامگاه امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، تصمیم گرفته است نماینده ای به قطر اعزام کند.

طبق گزارش وبگاه خبری قدس ، خبرنگار شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفته حسین الشیخ وزیر امور مدنی این تشکیلات را به قطر اعزام کند تا او مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) را قانع کند که در صورت لغو انتخابات، تنش ایجاد نکنند.

در عین حال، عبداللطیف القانوع یکی از سخنگویان حماس در گفت و گو با قدس در این خصوص تأکید کرد: ما بخشی از تصمیم تعویق انتخابات نخواهیم بود و آماده تفکر و توافق بر سر اقدامات به منظور برگزاری انتخابات هستیم در قدس هستیم .

وی در ادامه افزود: می خواهیم [دیگر طرف ها] بر روند انتخابات و آنچه در قاهره بر سر آن توافق شد، پایبند باشند .

این گزارش در حالی منتشر می شود که رییس تشکیلات خودگردان اواخر دی ماه گذشته، موعد برگزاری انتخابات پارلمانی (مجلس قانونگذاری) پس از 15 سال وقفه وانتخابات ریاستی پس از 16 سال وقفه و انتخابات شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش محمود عباس برای اقناع مقامات حماس درباره لغو انتخابات

تلاش محمود عباس برای اقناع مقامات حماس درباره لغو انتخابات