مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-04-26سياسي

رییس جامعه مدرسین ارتحال آیت الله حسینی کاشانی را تسلیت گفت


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت الله سید محمد حسینی کاشانی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت الله سید محمد حسینی کاشانی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری خطاب به سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و فرزند آن مرحوم آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حسینی کاشانی که عمر با برکت خود را در راه تعلیم و تدریس و تالیف و تربیت فضلا سپری نمود به حضرتعالی و آن بیت شریف صمیمانه تسلیت گفته و برای آن فقید و آن عالم پارسا لطف و رحمت الهی و برای جنابعالی و همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

مدیر حوزه های علمیه نیز در پیامی ضمن تسلیت ارتحال این عالم ربانی آورده است: ارتحال عالم پارسا و روحانی عالیقدر، ابوالشهید حضرت آیت الله آقای سید محمد حسینی کاشانی (طاب ثراه) پس از عمری زندگی توام با پارسایی، ساده زیستی و مجاهدت با نفس موجب تاسف گردید.

پیام آیت الله علیرضا اعرافی ادامه یافته است: اینجانب فقدان آن عالم متقی را به حوزه های علمیه، بیت شریف و خاندان محترم به ویژه آقازادگان محترم و دامادهای مکرم و وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(دام عزه) تسلیت عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جامعه مدرسین ارتحال آیت الله حسینی کاشانی را تسلیت گفت

رییس جامعه مدرسین ارتحال آیت الله حسینی کاشانی را تسلیت گفت