مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-26فرهنگي

موفقیت 7 شهر آذربایجان شرقی به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از معرفی پنج شهر این استان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر و دو شهر شایسته الحاق به شبکه شهرهای خلاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر که با حضور وزیر و معاونان مجازی برگزار شد، میانه در حوزه موسیقی، شبستر و تبریز در حوزه  ادبیات، اهر در حوزه نمایش و کوزه کنان در حوزه صنایع دستی به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر  و جلفا و اسکو در حوزه چاپ و بسته بندی شایسته الحاق به شبکه شهرهای خلاق شناخته شدند.

وی افزود: شبکه شهرهای خلاق  فرهنگ و هنر در هفت حوزه ادبیات، موسیقی، صنایع دستی و سنتی، مد و لباس، سینما، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی تشکیل و در دو حوزه چاپ و بسته بندی و رسانه و مطبوعات به دلیل به حد نصاب نرسیدن شهرها در مرحله پایانی به عنوان شهرهای شایسته پیوستن به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند.

  ناظمی، شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر را  پدیده ای پویا عنوان کرد که با سنجش و ارزیابی های مکرر شهرهای عضو در تحقق و اجرای برنامه های ارایه شده و همچنین پیوستن شهرهای جدید و توسعه موضوعات در دوره های آینده، راهی روشن را پیش رو خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 7 شهر آذربایجان شرقی به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر

موفقیت 7 شهر آذربایجان شرقی به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر