مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-04-26اقتصادي

صدور اسناد کاداستری برای اراضی ملی میامی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: تاکنون برای 405 هزار هکتار از اراضی ملی میامی، اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمدعلی رضایی اظهار کرد: 195 هزار هکتار نقشه تثبیت شده و در حال اجرای ماده 13 و 39(قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مرتع) است.

وی به مزایای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که برای اجرای این طرح اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی در نظر گرفته می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی بیان کرد: اسناد تک برگ کاداستری از دقت بالایی برخوردار هستند، بر همین اساس با اجرای طرح کاداستر علاوه بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، تصرف و تعرض و پدیده زمین خواری به شدت کاهش یافته و از سوء استفاده های احتمالی و جعل اسناد جلوگیری می شود.

رضایی خاطرنشان کرد: اجرای طرح کاداستر پاسخ به استعلامات مردم را سرعت می بخشد و از طرفی یکی از موانع در مسیر واگذاری به طرح های عمومی و عمرانی و طرح های صنعتی و کشاورزی برطرف می شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد و در صورت تأمین اعتبار لازم، این ظرفیت و امکان وجود دارد تا پایان سال جاری صدور اسناد تک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد کاداستری برای اراضی ملی میامی

صدور اسناد کاداستری برای اراضی ملی میامی