مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 21:002021-04-26بين الملل

آدم ربایان دو تن از دانشجویان نیجریه ای را اعدام کردند


گروهی از سارقان مسلح در نیجریه دو تن از دانشجویانی را که هفته گذشته در یورشی وحشیانه به یک دانشگاه در شمال این کشور ربوده بودند، روز دوشنبه اعدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک مقام دولت نیجریه روز دوشنبه اعلام کرد که گروهی از سارقان مسلح در این کشور دو تن از دانشجویانی را که هفته گذشته از دانشگاهی در شمال این کشور ربوده بودند، اعدام کردند.

بدین ترتیب، تعداد کل گروگان های اعدام شده تا به امروز پنج تن بوده است.

گفتنی است، روز سه شنبه مردان مسلح با حمله به دانشگاه گرین فیلد در ایالت کادونا یکی از پرسنل این دانشگاه را کشته و تعدادی از دانشجویان را ربودند.

این جدیدترین مورد آدم ربایی از نهادهای آموزشی در نیجریه است که غالباً برای دریافت پول در ازای آزادی گروگان ها انجام می شود.

در همین ارتباط، ساموئل آرووان عضو کمیسیون امنیت داخلی ایالت کادونای نیجریه اعلام کرد که نهادهای امنیتی به فرمانداری ایالت کادونا گزارش داده اند که اجساد دو تن از دانشجویان ربوده شده از دانشگاه گرین فیلد را که امروز (دوشنبه) توسط سارقان مسلح کشته شدند، پیدا کردند .

شایان ذکر است که گروههای سارق و مسلح از ماه دسامبر تاکنون پیوسته به مدارس و دانشگاه ها در شمال نیجریه حمله کرده و بیش از 700 دانشجو را برای دریافت غرامت ربوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایان دو تن از دانشجویان نیجریه ای را اعدام کردند

آدم ربایان دو تن از دانشجویان نیجریه ای را اعدام کردند