مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-04-26اقتصادي

عزم اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت راسخ ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمیته فنی اوپک پلاس در نشستی که روز دوشنبه 26 آوریل برگزار کرد، به این افزایش آمار ابتلا به کووید 19 در هند اشاره کرد اما اعلام کرد تاثیر بحران سلامتی این مصرف کننده بزرگ نفت بر تقاضا هنوز روشن نیست.

- نمایندگان اوپک پلاس به اس اند پی گلوبال پلاتس گفتند با وجود بحران ویروس کرونا در هند، به نظر می رسند تولیدکنندگان این گروه به برنامه افزایش تولید نفت ادامه می دهند با این حال آنها همچنان چند روز برای بررسی آمار بازار و پیش بینی ها فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، کمیته فنی اوپک پلاس در نشستی که روز دوشنبه 26 آوریل برگزار کرد، به این افزایش آمار ابتلا به کووید 19 در هند اشاره کرد اما اعلام کرد تاثیر بحران سلامتی این مصرف کننده بزرگ نفت بر تقاضا هنوز روشن نیست.

وزیران نفت اوپک پلاس قرار است روز چهارشنبه 28 آوریل نشست آنلاینی برای تصمیم گیری نهایی درباره برنامه افزایش تولید به میزان حدود 800 هزار بشکه در روز در ماه مه که در نشست اول آوریل تصویب شده بود، برگزار کنند.

یک نماینده که در دیدار کمیته فنی اوپک پلاس شرکت داشت، اظهار کرد: ما نسبت به وضعیت هند مراقب مانده ایم اما هیچ توصیه ای برای به تاخیر انداختن افزایش تولید انجام ندادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت راسخ ماند

عزم اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت راسخ ماند