مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 22:152021-04-26اقتصادي

وعده خام بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران در اردیبهشت ماه


مسؤولان مازندرانی در حالی که قول بسته شدن پرونده مسکن مهر را تا اردیبهشت 1400 مطرح کردند که هنوز بسیاری از واحدهای مسکونی در میارکلا ساری به اتمام نرسیده و مردم در مسکن مهر نکا چشم انتظار نصب آسانسور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرونده مسکن مهر در مازندران تا پایان باید پرونده مسکن مهر استان مازندران بسته شود.

تکمیل پروژه مسکن مهر میارکلا یکی از تاکیدات ویژه مسؤولان استانی بوده است.

 مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران اگرچه روی بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تاکید دارد اما مانند سایر مسؤولان استانی زمان مشخصی برای بسته شدن این پرونده ذکر نکرده است.

محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی بدون توجه به همه محدودیت ها با صراحت در فروردین ماه 1400 اعلام کرده که پرونده مسکن مهر باید تا پایان اردیبهشت ماه همین سال بسته شود.

هنوز صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران به اتمام نرسید که معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران ضمن تشریح اجرای پروژه های مسکن استان از بسته شدن پرونده مسکن مهر این استان تا پایان مهر و اینکه آیا این پروژه ها بر اساس قول مسؤولان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تحویل متقاضیان می شود، اینگونه پاسخ داد: اگر تکمیل این پروژه در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده خام بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران در اردیبهشت ماه

وعده خام بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران در اردیبهشت ماه