مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-04-26سياسي

چرا مدیریت فضای مجازی در ایران بد و در کشورهای پیشرفته خوب است؟


همیشه رسانه های خارجی، «مدیریت فضای مجازی» در ایران را به وضع محدودیت های بیشتر تعبیر می کنند، اگرچه حتی تعریف مشخصی از آن ارائه نشده است.

اما آیا مدیریت فضای مجازی در کشورهای پیشرفته به معنی مسدودسازی است که اینطور برداشت می کنند؟ - گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، فضای مجازی امروز به یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی بشر تبدیل شده است.

بسیاری از اندیشمندان، ارزشی برابر با زیست حقیقی برای آن گفت وگو کرده ایم.

*منظور از مدیریت فضای مجازی چیست؟ کونانی درباره منظور از مدیریت فضای مجازی، گفت: زمانی که از مدیریت فضای مجازی و منضبط کردن آن صحبت می کنیم، مقصود ما فراتر از تعاریف کلیشه ای است، در حقیقت به دنبال شناخت فلسفه و منطقی هستیم که ارکان فضای مجازی بر پایه آن ها بنا شده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: منظور از طرح واژه مدیریت فضای مجازی ، همسو سازی واقعیت های این فضا با هنجارهای دینی و اجتماعی ما برای دسترسی به همه مواهب فضای مجازی فارغ از آسیب های احتمالی است.

*رهبری در نوروز 1400 درباره مدیریت فضای مجازی نظر به مسدودسازی داشتند؟ وی در پاسخ به این سوال که بعد از بیانات مقام معظم رهبری در نوروز 1400 در خصوص مدیریت فضای مجازی برخی رسانه ها، تلاش کردند تا بیانات ایشان را محدود به مسدود سازی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مدیریت فضای مجازی در ایران بد و در کشورهای پیشرفته خوب است؟

چرا مدیریت فضای مجازی در ایران بد و در کشورهای پیشرفته خوب است؟