مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-26اجتماعي

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی تبریز در آستانه افتتاح


پل مهندس اشرف نیا (همسان کابلی)، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است که روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت مجموعه این پل و دسترسی های جانبی به بهره برداری می رسد.

- مجموعه پروژه های تکمیل طرح "تبادل اتحاد ملی تبریز" در آستانه افتتاح ایسنا/آذربایجان شرقی پل مهندس اشرف نیا (همسان کابلی)، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است که روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت مجموعه این پل و دسترسی های جانبی به بهره برداری می رسد.

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی شامل یک پل و پنج رمپ و مسیر دسترسی است که بهره برداری از آن ها، نقش بسیار موثری در روان سازی و تبادل ترافیک در مسیرهای خروجی و ورودی به جاده ائل گلی، بلوار توانیر، بلوار استاد شهریار، بلوار سپهبد شهید سلیمانی و دروازه تهران ایفا خواهد کرد.

پل مهندس اشرف نیا، بزرگترین و مهمترین پروژه از مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی است که خودروهای خروجی از جاده ائل گلی را به بلوار استاد شهریار (چایکنار) و بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) هدایت می کند و موجب کاهش قابل توجه بار ترافیکی روی پل کابلی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی تبریز در آستانه افتتاح

مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی تبریز در آستانه افتتاح