مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-26اقتصادي

رشد 100 درصدی صادرات از طریق بندر چابهار در فروردین امسال


مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از رشد 100 درصدی صادرات از طریق بندر چابهار در یکماهه اول امسال و تشدید رعایت دستورالعمل های ابلاغی در خصوص مقابله با انتشار ویروس جهش یافته کرونا بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

- بهروز آقایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای امسال، صادرات کالاهای غیر نفتی از طریق بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته  و عمده محموله های کانتینری وارده به بندر چابهار کالاهای ترانزیتی بوده است.

وی میزان رشد ترانزیت را نسبت به دوره مشابه سال 99، به میزان 17 درصد اعلام کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس به هند و واردات کالاهای اساسی از دیگر کشورها بوده است اظهار کرد: هیچگونه جابجایی مسافر از طریق بندر چابهار با بنادر هند برقرار نبوده و حمل و نقل کالایی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و با تشدید پروتکل ها خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا کنترل و پایش نسبت به کشتی های متردد و وارده به بندر چابهار قبل از ورود به لنگرگاه و پهلوگیری با حساسیت و دقت بیشتری بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و با انجام تست گیری و آزمایشات مربوطه در خصوص خدمه و کالای کشتی تحت مراقبت ها و تایید وزارت بهداشت و ستاد ملی مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی صادرات از طریق بندر چابهار در فروردین امسال

رشد 100 درصدی صادرات از طریق بندر چابهار در فروردین امسال