مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-27بين الملل

عباس مصمم به لغو انتخابات فلسطین است


منابع اعلام کردند که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین عملا تصمیم به لغو انتخابات گرفته و این تصمیم را به طرف های اروپایی و مصر و اردن ابلاغ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه الاخبار به نقل از منابعی در جنبش فتح نوشت که محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال امتناع رژیم صهیونیستی از برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی، تصمیم به لغو انتخابات گرفته است.

این روزنامه نوشت که عباس به اتحادیه اروپا، اردن و مصر تصمیم خود را ابلاغ کرده است.

به گفته این منابع قرار است تصمیم محمود عباس درباره لغو انتخابات روز پنجشنبه پس از نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ساف اعلام شود.

روزنامه الاخبار همچنین گزارش داد اروپایی ها به عباس توصیه کردند که قبل از موضع گیری نهایی تا پنجشنبه به آنها مهلت دهد تا اسراییل را تحت فشار قرار دهند.

از سوی دیگر ، جنبش فلسطینی حماس از به تعویق انداختن انتخابات امتناع کرده و عباس را متهم می کند که دلیلش برای لغو انتخابات نه قدس بلکه اوضاع داخلی فتح است که با سه لیست وارد انتخابات شده است.

رهبران گروه های فلسطینی روز پنجشنبه نشستی را برگزار می کنند.

در این نشست درباره تعویق انتخابات فلسطین برای مدت نامحدود یعنی عملاً لغو آن قبل از آغاز مبارزات انتخاباتی نامزدهای شورای قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس مصمم به لغو انتخابات فلسطین است

عباس مصمم به لغو انتخابات فلسطین است