مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-27اجتماعي

179 دستگاه خودرو پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شد/ حبس در انتظار متخلفان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 179 دستگاه خودرو پلاک مخدوش در استان توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

- سرهنگ فضل الله شیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از توقیف 179 دستگاه خودرو پلاک مخدوش در استان از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 121 خودرو دیگر نیز به علت مخدوش و ناخوانا کردن پلاک برابر مقررات اعمال قانون شدند.

وی افزود: از مجموع خودروهای توقیف شده در سال جاری 148 دستگاه و از مجموع خودروهای اعمال قانون شده 348 دستگاه مربوط به پنج روز ابتدایی اردیبهشت ماه بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه برابر قانون دست کاری و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می شود، گفت: پلیس در راستای مطالبه به حق مردم و پیشگیری از تضییع حقوق عامه، با متخلفان برخورد می کند.

وی یادآور شد: برخورد پلیس در زمان اعمال محدودیت های ترددی ناشی از شیوع کرونا تشدید و با بسیج نیرو و امکانات اجازه سوءاستفاده از متخلفان گرفته می شود.

شیری در پایان، دستکاری و مخدودش کردن پلاک وسیله نقلیه را مستوجب پیگردهای قانونی دانست و گفت: برای افراد متخلف برابر قانون از 6 ماه تا یک سال حبس پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

179 دستگاه خودرو پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شد/ حبس در انتظار متخلفان

179 دستگاه خودرو پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شد/ حبس در انتظار متخلفان