مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-27ورزشي

شب حساس مدعیان لیگ برتر فوتسال در تبریز و اصفهان


هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال به یکی از شب های حساس می رسد تا جایی که پنجشنبه (9 اردیبهشت ماه) دو مدعی سن ایچ ساوه و مس سونگون در تبریز به میدان می روند و در اصفهان گیتی پسند از فرش آرا پذیرایی می کند.

- ایسنا/اصفهان هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال به یکی از شب های حساس می رسد تا جایی که پنجشنبه (9 اردیبهشت ماه) دو مدعی سن ایچ ساوه و مس سونگون در تبریز به میدان می روند و در اصفهان گیتی پسند از فرش آرا پذیرایی می کند.

رقابت های هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز پنجشنبه (9- اردیبهشت ماه) با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد.

در اصفهان شاگردان وحید شمسایی که هفته گذشته در قزوین با 2 گل علی اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی و فرهاد توکلی 4 بر3 مقابل کراپ الوند قزوین به برتری رسیدند با روحیه ای مضاعف و با انگیزه میزبان فرش آرایی است که در هفته هفتم در خانه 3 بر2 مقابل مس سونگون تن به شکست داده است.

گیتی پسندی ها که با پیروزی هفته گذشته خود با کسب 14 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند علاوه بر اینکه برای رسیدن به قهرمانی در این فصل به شدت در پی کسب 13 امتیاز این دیدار هستند، نیم نگاهی نیز به بازی مهم و حساس مس سونگون و سن ایچ ساوه دارند، چراکه با تساوی در این دیدار تیم شمسایی به رده بالاتر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب حساس مدعیان لیگ برتر فوتسال در تبریز و اصفهان

شب حساس مدعیان لیگ برتر فوتسال در تبریز و اصفهان