مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-04-27اقتصادي

البرز پیشرو در اجرای طرح ملی مسکن/بستر برای ثبت 5 هزار نام دیگر فراهم است


مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه 16 هزار و 395 نام در سامانه طرح ملی مسکن البرز ثبت شده است، گفت: آمادگی برای ثبت پنج هزار نام دیگر در طرح ملی مسکن استان البرز وجود دارد.

- رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین اقدامات طرح مسکن ملی در استان البرز، گفت: طی این طرح رانندگان برون شهری فاقد خانه می توانند صاحب خانه شوند؛ این امر در راستای انعقاد تفاهم نامه ما بین سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور محقق می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری افزود: با توجه نرخ تورم افزایش وام مسکن تا سقف 150 میلیون تومان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تا کنون 16 هزار و 395 نام در سامانه طرح ملی مسکن استان البرز به ثبت رسیده است؛ از این تعداد 640 نفر واجد شرایط بودند که 597 نفر از آن ها وجه اولیه را واریز کرده اند.

خالقی در این خصوص اظهار کرد: گروهی که هنوز وجهی پرداخت نکردند و کمتر از اندازه مقرر واریز وجه داشته اند سریعتر اقدام کنند، در صورت عدم واریز مبلغ در موعد مقرر اسامی این افراد حذف خواهد شد.

وی در رابطه با ظرفیت اراضی پیش بینی شده، بیان کرد: 15 هکتار اراضی دولتی و 6 هکتار اراضی خود مالکی در البرز وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز پیشرو در اجرای طرح ملی مسکن/بستر برای ثبت 5 هزار نام دیگر فراهم است

البرز پیشرو در اجرای طرح ملی مسکن/بستر برای ثبت 5 هزار نام دیگر فراهم است