مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-27پزشكي

حتی با دریافت واکسن کرونا همچنان باید زدن ماسک و فاصله را رعایت کرد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: باید به این نکته توجه داشت حتی با دریافت واکسن کرونا همچنان باید پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله مدنظر باشند.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: باید به این نکته توجه داشت حتی با دریافت واکسن کرونا همچنان باید پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله مدنظر باشند.

دکتر حسین صافی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به شیوع نوع جدید ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به گونه های متنوع و جدیدی که در گوشه و کنار دنیا اتفاق می افتد، کماکان برای مقابله با کووید 19 تاکید بر رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه فضاهای محل کار و سکونت و شستشوی دست ها است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی برای تمام گونه های ویروس یکسان و لازم است توسط همه رعایت شود، افزود: با توسعه واکسیناسیون انتظار می رود به طور موثرتری بتوان با این بیماری مقابله کرد و امیدواریم با گسترش واکسیناسیون و افزایش پوشش در گروه های هدف این امر تحقق یابد.

صافی زاده تصریح کرد: البته باید به این نکته توجه داشت حتی با دریافت واکسن همچنان باید پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله مدنظر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی با دریافت واکسن کرونا همچنان باید زدن ماسک و فاصله را رعایت کرد

حتی با دریافت واکسن کرونا همچنان باید زدن ماسک و فاصله را رعایت کرد