مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-27سياسي

محفل انس با قرآن کریم در کابل برگزار می شود


مجمع دارالقرآن بقیهالله افغانستان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی 20 اردیبهشت ماه برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید کاظم حجت، رییس مجمع دارالقرآن بقیهالله افغانستان و دیگر اعضای مجمع ضمن حضور در رایزنی فرهنگی ایران در کابل با غلام حسین شیرزاد، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کردند.

رییس مجمع دارالقرآن بقیهالله افغانستان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم، خواستار اعزام قاری بین المللی از جمهوری اسلامی ایران به افغانستان شد.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی 20 اردیبهشت ماه مصادف با (27 ماه مبارک رمضان) در کابل برگزار می شود.

برگزاری کارگاه و دوره های آموزشی کوتاه مدت با اعزام استاد از جمهوری اسلامی ایران و کمک به کلاس های مجازی شاه میوه اصفهانی، استاد قرآن کریم برای قرآن آموزان مجمع از دیگر موارد مطروحه در این دیدار بود.

همچنین، غلام حسین شیرزاد، رایزن فرهنگی ایران در افغانستان با حجت الاسلام والمسلمین ثابت، رییس دانشگاه المصطفی واحد کابل در محل رایزنی فرهنگی کشورمان، دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام ثابت با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، گزارشی از عملکرد این دانشگاه در دو بخش دانشگاهی و حوزوی ارائه داد و گفت: حدود 400 حوزه علمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن کریم در کابل برگزار می شود

محفل انس با قرآن کریم در کابل برگزار می شود