مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-27بين الملل

اردوغان: اگر از نسل کشی حرف می زنید به آیینه نگاه کنید


اردوغان در پاسخ به اقدام جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی گفت: اگر از نسل کشی حرف می زنید لازم است به آیینه نگاه کرده و خود را ارزیابی کنید.

- اردوغان در پاسخ به اقدام جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی گفت: اگر از نسل کشی حرف می زنید لازم است به آیینه نگاه کرده و خود را ارزیابی کنید.

از بومیان آمریکا تا سیاه پوستان، از حوادث در شهر درسدن آلمان تا بمب های هسته ای در ژاپن، از ویتنام تا عراق موضوعات قابل بحث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه طی اظهاراتی در پایان نشست سه ساعته هیئت دولت در آنکارا گفت: آمریکا در آرشیوهای خود در این خصوص چقدر سند دارد، اگر دارد می تواند ابراز کند؟ آیا در اروپا وجود دارد؟ حرف ما این است، این گوی و این میدان.

اردوغان با بیان اینکه در حقیقت، در تاریخ 24 آوریل هیچ اتفاقی به معنای تراژدی انسانی رخ نداد، ادامه داد: در 24 آوریل 1915 عثمانی مانع فعالیت گروه هایی که در صف دشمنان آن قرار گرفته بودند، شد و 235 تن از سرکردگان آن ها را دستگیر کرد.

رییس جمهور ترکیه خاطرنشان کرد: البته می دانیم که می خواهند رویایی مشابه آنچه سازمان های ارمنی از یک قرن پیش آغاز کرده اند، را از 40 سال قبل بواسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: اگر از نسل کشی حرف می زنید به آیینه نگاه کنید

اردوغان: اگر از نسل کشی حرف می زنید به آیینه نگاه کنید