مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-27اقتصادي

کشف انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در زرند


رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زرند از کشف انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در زرند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مهدی باصره گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصد اطلاعاتی و با همکاری اماکن ناجا و اتاق اصناف انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در زرند، با ارزش بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال، کشف و به ظن احتکار ضبط شد و فرم تخلف تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: در راستای وظیفه ذاتی این اداره و به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب در برخورد با تضییع کنندگان حقوق عامه مردم، زنگ هشدار برای محتکرین و سودجویان اقتصادی در شرایط امروز اقتصادی جامعه که تشبیه به جنگ اقتصادی با مستکبرین دنیا و گروگان گرفتن اقتصاد مردم توسط عده ای سودجو به صدا درآمده است.

باصره، اجناس احتکار شده را که در سامانه جامع انبارهای اداره صمت ثبت نشده بودند بیش از 6 هزار و 800 لیتر روغن موتور ایرانی به ارزش بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال، عنوان کرد.

باصره ضمن تقدیر از همکاری اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، از صاحبان کسب و کار و واحدها خواست تا هر چه سریع تر نسبت به ثبت انبارهای کالا در سامانه جامع انبارها اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در زرند

کشف انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در زرند