مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-27اقتصادي

افزایش 180 درصدی ترافیک سرویس مرسولات اینترنتی در اصفهان


با شیوع کرونا و به دنبال افزایش درخواست خرید و فروش اینترنتی در استان اصفهان، رشد این سرویس در سال گذشته افزایش 180 درصدی را داشته و ترافیک بسته و امانت در استان نسبت به سال قبل از آن 62 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل پست استان اصفهان گفت: با شیوع کرونا و به دنبال افزایش درخواست خرید و فروش اینترنتی در استان اصفهان، رشد این سرویس در سال گذشته افزایش 180 درصدی را داشته و ترافیک بسته و امانت در استان نسبت به سال قبل از آن 62 درصد افزایش یافته است.

حمید باقری در گفت وگو با ایسنا، به خدمات پست استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به افزایش درخواست های خرید و فروش اینترنتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: کارکنان این اداره کل از زمان شیوع ویروس کرونا با شعار خدمت به مردم و با توجه به ساختار خود از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیشترین خدمت رسانی را به مردم انجام داده اند و بعد از کادر درمان جزو اقشاری بودند که ایثارگرانه در کنار مردم ایستادند تا آنها در خانه بمانند و بسیاری از نیازهای خود را از طریق شبکه گسترده پستی برطرف کنند.

وی تاکید کرد: برای تبدیل پویش در خانه بمانید، خرید کنید به عمل، نقش پست بیشتر از هر زمانی پررنگ شد، چراکه پیشگام در ارائه خدمت به مردم برای مقابله با ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 180 درصدی ترافیک سرویس مرسولات اینترنتی در اصفهان

افزایش 180 درصدی ترافیک سرویس مرسولات اینترنتی در اصفهان