مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-27سياسي

فرودگاه امام، مسافر از مبدا هند و پاکستان قبول نمی کند


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تکذیب بلیت فروشی در مسیر کشورهای هند وپاکستان، گفت: تا زمانی که مصوبه جدید ستاد با موضوع لغو ممنوعیت ها صادر نشود مسافری از مبدا هند و پاکستان را در فرودگاه امام خمینی نمی پذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد حسن ذیبخش روز سه شنبه درباره اخبار مربوط به انجام سفر به هند به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و ابلاغیه سازمان هواپیمایی هیچ یک از شرکت های داخلی هواپیمایی نه به صورت مستقیم و نه غیرمستقیم پروازی به هند وپاکستان و کشورهایی که دارای شرایط ویژه هستند ندارند.

وی ادامه داد: شرکت های خارجی اکنون به صورت کانکشن پرواز به هند وپاکستان را انجام می دهند اما نکته این است که مسافر از کشور هند و پاکستان امکان تهیه بلیت به کشور ایران را ندارد.

بدین معنا که اگر مسافری از هندوستان خارج شده باشد و سپس از طریق ترکیه یا دوبی قصد سفر به ایران را داشته باشد، از پذیرش وی جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مصوبه جدید ستاد بابت لغو ممنوعیت ها صورت گیرد مسافری از مبدا هند و پاکستان را در فرودگاه امام خمینی نمی پذیریم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: با توجه به هشداری که سازمان هواپیمایی به همه شرکت های هواپیمایی اعلام کرده است و شرکت های هواپیمایی خارجی نیز در جریان کامل این هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه امام، مسافر از مبدا هند و پاکستان قبول نمی کند

فرودگاه امام، مسافر از مبدا هند و پاکستان قبول نمی کند