مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-27اجتماعي

جبران خسارت زلزله به راههای سی سخت/گسل های فعال شهر شناسایی شد


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از جبران خسارتها به حوزه راههای شهرستان دنا و شهر سی سخت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژمان نیک اقبالی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تمام خسارت های وارده به جاده های شهرستان دنا و به خصوص جاده های اطراف شهر سی سخت چه به لحاظ زلزله و چه به لحاظ ترافیک ماشین های سنگین در این محدوده بلافاصله همزمان با بازسازی شهر جبران می شود.

وی با اشاره به دو سفر وزیر راه به شهر سی سخت اظهار داشت: در این سفرها خوشبختانه پیگیری های بسیار خوبی برای چند مورد اساسی در شهر سی سخت صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهر سازی در خصوص اقدامات صورت گرفته حوزه بازآفرینی شهری نیز گفت: با بازدیدی که معاون محترم بازآفرینی وزیر از شهر سی سخت داشت، مبلغ 205 میلیارد ریال برای شهر سی سخت در نظر گرفته شد.

وی افزود: این اعتبار برای ساخت یک باب مدرسه مبلغ به 35 میلیارد ریال، اعتبار 25 میلیارد ریال برای یک باب کتابخانه، مبلغ 45 میلیارد ریال برای یک باب فرهنگسرا و100 میلیارد هم برای بازسازی معابر این شهر اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: همچنین قرار است اعتبار لازم برای تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر سی سخت در نظر گرفته شود و اینکه به صورت ویژه و خارج از نوبت طرح جامع و تفصیلی شهر سی سخت تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت زلزله به راههای سی سخت/گسل های فعال شهر شناسایی شد

جبران خسارت زلزله به راههای سی سخت/گسل های فعال شهر شناسایی شد