مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-27اقتصادي

نشریه دانشجویی «حفاظت آب، خاک و هوا» منتشر شد


نخستین شماره دوره دوم نشریه علمی دانشجویی «حفاظت آب، خاک و هوا »؛ فصلنامه انجمن علمی دانشجویی اکوهیدرولوژی دانشگاه تهران منتشر شد.

- نخستین شماره دوره دوم نشریه علمی دانشجویی حفاظت آب، خاک و هوا ؛ فصلنامه انجمن علمی دانشجویی اکوهیدرولوژی دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، بررسی نقش استانداردهای بین المللی ایزو در کاهش تغییرات آب و هوایی ، شبیه سازی سیستم های تصفیه آب خاکستری برای تولید آب با کیفیت غیرخوراکی ، طراحی سیستم تولید هیدروژن با کمک کلکتور خورشیدی تراف سهموی و مخزن ذخیره سازی انرژی حرارتی ، بررسی تطبیقی شاخص SSI و RAI در غرب حوزه آبخیز ارومیه در سال 1398 با استفاده از GIS ، بررسی اثرات ژئومورفولوژیکی فرونشست زمین و اثرات آن در اکوسیستم با استفاده از نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: شهر تهران) و مروری بر سیستم های هیبریدی انرژی های تجدیدپذیر (آبی، بادی و خورشیدی) و مطالعات نوین این حوزه با تمرکز بر تولید برق در نواحی مختلف دنیا از جمله مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

نشریه علمی دانشجویی حفاظت آب، خاک و هوا به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی اکوهیدرولوژی گروه انرژی های نو و محیط زیست دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و مدیر مسئولی و سردبیری سیده آمنه سجادی و محمد امین وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه دانشجویی «حفاظت آب، خاک و هوا» منتشر شد

نشریه دانشجویی «حفاظت آب، خاک و هوا» منتشر شد