مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-27ورزشي

اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو احداث می شود


رییس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: با هماهنگی فرماندار و مسئولان شهرستان گرمی قرار است اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلوی گرمی احداث و راه اندازی شود.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: با هماهنگی فرماندار و مسئولان شهرستان گرمی قرار است اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلوی گرمی احداث و راه اندازی شود.

قاطع در جریان بازدید از مراحل مطالعاتی و آغاز عملیات احداث اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو اظهار کرد: این دریاچه از ظرفیت های خوبی برای توسعه رشته قایقرانی برخوردار است که امیدواریم با تدارک تجهیزات و امکانات مورد نیاز بتوانیم از این فضا در جهت برگزاری مسابقات و همچنین تمرین تیم های قایقرانی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: دریاچه گیلارلو در نزدیکی شهرستان گرمی ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به یک مکان ورزشی، تفریحی و گردشگری را دارد که قطعا با حمایت مسئولان محلی و جذب سرمایه گذاران بهتر و بیشتر از این می توان از ظرفیت این دریاچه طبیعی در جهت برگزاری رویدادهای مختلف استفاده کرد.

رییس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: با احداث اسکله و خرید تجهیزات مورد نیاز برای علاقمندان به رشته قایقرانی، در سال های آینده می توان از دریاچه گیلارلو به عنوان محل برگزاری مسابقات استانی و ملی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو احداث می شود

اسکله قایقرانی در دریاچه گیلارلو احداث می شود