مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-04-27دانش

باید به جای استخدام شدن، استخدام گر باشیم


مدیرگروه دانشگاه علمی کاربردی استان قم گفت: درحال حاضرشاهد تغییر نسل دانشگاهی هستیم و باید به جای درخواست استخدام شدن، استخدام گر و مولد باشیم.

- ایسنا/قم مدیرگروه دانشگاه علمی کاربردی استان قم گفت: درحال حاضرشاهد تغییر نسل دانشگاهی هستیم و باید به جای درخواست استخدام شدن، استخدام گر و مولد باشیم.

مهدی جعفری درخصوص سیر تحصیلی و فنی خود، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: بنده متولد 1368 در استان قم هستم و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی و متوسطه، در سال 1386 در دانشگاه دولتی بیرجند در رشته مهندسی معدن پذیرفته شدم.

وی افزود: پس از فراغت از تحصیل به عنوان استعدادهای درخشان و کسب رتبه سوم در این مقطع، کارنامه من برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد برای تحصیل در دانشگاه های بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و تربیت مدرس کاشان مورد بررسی و دعوت نهایی قرار گرفت که در نهایت در سال 1390 برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه کاشان شدم و در سال 92 نیز بعنوان فارغ التحصیل این مرکز به تحصیلات ارشد خود پایان دادم.

تاسیس شرکت دانش بنیان در طول دوران تحصیلات دانشگاهی این استاد مخترع، ثبت شرکت دانش بنیان در بخش فیلترها و مواد معدنی را مهمترین دستاورد دوران تحصیل خود برشمرد و اظهار کرد: در این عرصه اختراعاتی که به دست آمد که در سومین جشنواره علم تا عمل استان قم به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به جای استخدام شدن، استخدام گر باشیم

باید به جای استخدام شدن، استخدام گر باشیم