مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-27سياسي

ایجاد شعب تخصصی برخورد با تخلفات انتخاباتی


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از ایجاد شعب تخصصی در دادسراها و محاکم برای برخورد با تخلفات انتخاباتی خبر داد.

- عباس نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برگزاری انتخابات در هر نظامی مظهر دموکراسی و مردم سالاری است اظهار کرد: حضور حداکثری و بصیرت گونه مردم در انتخابات از جمله موضوعاتی است که انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود گفت: امسال انتخابات  دوره سیزدهم ریاست جمهوری، دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ضمن ابراز امیدواری از حضور پرشور مردم در انتخابات 1400، گام اول حل مشکلات کشور را حضور حداکثری و با بصیرت مردم دانست و افزود: با وجود مسائل داخلی و مانع تراشی های دشمنان، بهترین راه نجات کشور از مشکلات، انتخاب صحیح است.

وی عنوان کرد: اگر مردم با بصیرت و بینش در انتخابات شرکت کنند ضمن خنثی کردن نقشه ها و طرح های استعمارگران، با انتخاب صحیح و دقیق آینده کشور را تضمین می کنند.

نجفی گام دوم انتخابات سالم را حفظ آراء مردم دانست و گفت: دستگاه های مجری و ناظر بر انتخابات براساس فرمایشات رهبری باید حافظ و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شعب تخصصی برخورد با تخلفات انتخاباتی

ایجاد شعب تخصصی برخورد با تخلفات انتخاباتی