مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-27سياسي

مشکل در پیشبرد پروژه های کوچک مقیاس محلی در برخی محلات منطقه 21


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 21 گفت: سازندگانی شهرک های مختلف را در این منطقه ساخته اما مشاعات و سرانه ها را تامین نکردند، - رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد: مشکل در پیشبرد پروژه های کوچک مقیاس محلی در برخی محلات منطقه 21 رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 21 گفت: سازندگانی شهرک های مختلف را در این منطقه ساخته اما مشاعات و سرانه ها را تامین نکردند، در صورتی که جزء تعهداتشان بوده و نشان می دهد شهرداری منطقه باید در گرفتن تضمین از تعاونی ها جدیت بیشتری داشته باشند و این امر را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان دویست و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش نماینده شورایاری منطقه 21 گفت: منطقه 21 دارای بافت صنعتی است و مهم ترین مشکل ذاتی منطقه شکل جغرافیایی آن بوده که شبیه باریکه غزه است.

هیچ منطقه ای به این شکل دارای پراکندگی نیست که این امر عملا دو مشکل اساسی ایجاد کرده که یکی مشکل در حمل و نقل و دیگری خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری است.

وی افزود: این امر هزینه های خدمات شهری و نقل و انتقال را بالا برده است و دویست هزار نفری که در طول این باریکه پراکنده اند در رفت و آمد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل در پیشبرد پروژه های کوچک مقیاس محلی در برخی محلات منطقه 21

مشکل در پیشبرد پروژه های کوچک مقیاس محلی در برخی محلات منطقه 21