مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-27سياسي

طرح های بزرگ فارس با صندوق پروژه فعال می شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از فعال شدن صندوق پروژه ویژه پروژه های بزرگ فارس از جمله مسیر بزرگراه شیراز به عسلویه، شیراز-بوشهر و ضلع جنوبی کمربندی شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از فعال شدن صندوق پروژه ویژه پروژه های بزرگ فارس از جمله مسیر بزرگراه شیراز به عسلویه، شیراز-بوشهر و ضلع جنوبی کمربندی شیراز خبر داد.

جعفر قادری سه شنبه 7 اردیبهشت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس به تسویه بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی در قانون بودجه اشاره و بیان کرد: سال گذشته تهاتر مطالبات و بدهی ها به صورت نوع یک(تسهیلات بانکی) و نوع دو به صورت مالیات بود.

او با یادآوری اینکه در سال جدید در نوع یک بخش تهاتر، به جای بانک ها ابتدا باید اسناد خزانه توسط سازمان برنامه و بودجه ارائه شود تا مطالبات تهاتر شود، گفت: بنا نیست که بخش خصوصی در این شرایط بیش از این ها ضرر کند لذا باید به موقع بدهی ها تسویه شوند.

قادری به موضوع تامین قیر هم اشاره و بیان کرد: دهیاری ها توان تامین همه منابع مالی قیر برای بهسازی ها را ندارند و باید یک سوم را کمیته برنامه ریزی استان از محل منابعی که در اختیار شهرستان است پیش بینی کند و یک سوم را بنیاد مسکن و یک سوم هم دهیاری ها و در این صورت شاید فشار کمتری ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های بزرگ فارس با صندوق پروژه فعال می شود

طرح های بزرگ فارس با صندوق پروژه فعال می شود