مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-27سياسي

اظهارات ظریف و تکمیل پازل دشمن!


جریان شیفته غرب با رویکرد وابسته گرایی ضمن تکیه بر بازوهای رسانه ای خود طی 8 سال اخیر با بزک کردن چهره امریکا بدون توجه به توان داخلی کشور صرفاً با توهین و تحقیر منتقدان دلسوز در جهت تکمیل پازل دشمن گام برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا طی یادداشتی در واکنش به اظهارات در دست گرفته بود تا از یکی از خوش سابقه های ساده لوحی که در تکمیل پازل فرقه منافقین سنگ تمام گذاشت، اعلام برائت نماید، این شد که قلم را در خون دل فرو برد و بر جریده تاریخ نوشت: من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم، هرگز چشم پوشی نکنم.

آقای جواد ظریف! جنابعالی که در طی 8 سال اخیر برنامه ای جز گره زدن تمام شوؤن کشور به برجام و برجامیزاسیون به ملت ایران ارائه ندادید و مردمی که رکورد پراید 160 میلیونی و دلار 32 هزار تومانی را در دولت جناب روحانی تجربه نمودند، اکنون با برگزاری گفتگویی اهانت آمیز به سردار دل ها بار دیگر ریل نفوذ دشمن بر کشور را آشکار ساختید و قلب دلباختگان آرمان های انقلاب اسلامی را که ریشه در خون شهدا دارد را به جوش می آوردید.

امثال شما متاسفانه به دلیل فقدان باور عمیق به مبانی گفتمان امام و انقلاب و به سبب غرق شدن در فضای فکری مهره های هرز شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات ظریف و تکمیل پازل دشمن!

اظهارات ظریف و تکمیل پازل دشمن!