مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-27بين الملل

عملیات ارتش مصر علیه داعش در سالروز آزادسازی استان سیناء


همزمان با سالروز آزادی سازی شبه جزیره سیناء، ارتش این کشور حملات هوایی را به مواضع تروریست های ولایت سینا وابسته به گروه تروریستی داعش انجام داد.

- همزمان با سالروز آزادی سازی شبه جزیره سیناء، ارتش این کشور حملات هوایی را به مواضع تروریست های "ولایت سینا" وابسته به گروه تروریستی داعش انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، در این عملیات جنگنده های مصری با راکت شهر رفح در سینای شمالی را هدف قرار دادند.

حملات جنگنده های ارتش مصر همزمان با سالروز آزاد سازی شبه جزیره سینا و در چارچوب عملیات روتین نیروهای مسلح این کشور علیه داعش است که از سال 2013 فعالیت های تروریستی خود را در این منطقه آغاز کرده است.

مراسم جشن آزادسازی شبه جزیره سیناء روز دوشنبه به صورت محدود و با حضور مسؤولان دولتی و امنیتی بدون حضور مردم و با استقرار گسترده نیروهای امنیتی برگزار شد.

همزمان وزارت کشور مصر اعلام کرد، 2674 زندانی به مناسبت جشن آزادسازی شبه جزیره سیناء با عفو مشروط عبد الفتاح سیسی، رییس جمهور این کشور آزاد شدند.

این وزارتخانه تاکید کرد که این اقدام در راستای اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر صدور حکم آزادی با بخشش مدت باقی مانده از حبس در مورد محکومانی که شرایط عفو را دارند، انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ارتش مصر علیه داعش در سالروز آزادسازی استان سیناء

عملیات ارتش مصر علیه داعش در سالروز آزادسازی استان سیناء