مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-27اقتصادي

افزایش خرید سلاح گرم در میان سیاهپوستان آمریکا


بر اساس گزارش بنیاد ملی ورزشهای تیراندازی آمریکا (NSSF)، در سال 2020 فروش سلاح گرم در میان مردان و زنان سیاهپوست افزایش حدودا 60 درصدی پیدا کرده که شامل بیش از هشت میلیون فردی که اولین بار خرید تفنگ را تجربه کرده اند و تعداد فزاینده ای از زنان می شود.

- بر اساس گزارش بنیاد ملی ورزشهای تیراندازی آمریکا (NSSF)، در سال 2020 فروش سلاح گرم در میان مردان و زنان سیاهپوست افزایش حدودا 60 درصدی پیدا کرده که شامل بیش از هشت میلیون فردی که اولین بار خرید تفنگ را تجربه کرده اند و تعداد فزاینده ای از زنان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فیلیپ اسمیت، بنیانگذار و رییس انجمن ملی آفریقایی-آمریکایی سلاح، (NAAGA)، گفت: زمانی که بیماری کووید ضربه زد این خط آخر بود.

شما مجبورید نشسته و بگویید، آیا با فروپاشی کامل نظم اجتماعی مواجهیم؟ آیا غذا برای خانواده من وجود خواهد داشت؟ آیا ما بنزین خواهیم داشت؟ آیا همه چیز در کلیت جامعه ما فرو خواهد ریخت و ما عملا مجبور به درگیر شدن با مردم خواهیم شد؟ انجمن NAAGA یک سازمان فعال در حوزه حقوق مربوط به اسلحه است که به ارائه حمایت، آموزش و تشکیل گروه برای مالکان جدید تفنگ می پردازد.

این انجمن در سال 2015 تاسیس شده و دارای 45000 عضو در سراسر کشور است که به داشتن حق انکارناپذیر دفاع شخصی معتقد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خرید سلاح گرم در میان سیاهپوستان آمریکا

افزایش خرید سلاح گرم در میان سیاهپوستان آمریکا