مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-27سياسي

پنجم اردیبهشت نماد شکست استکبار و نفوذی است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار و نفوذی دانست و با اشاره به ظرفیت سپاه پاسداران گفت: - ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار و نفوذی دانست و با اشاره به ظرفیت سپاه پاسداران گفت: تاکنون عملکرد سپاه کمک رسان کشور برای عبور از مشکلات بوده است.

محمدصالح جوکار در دیدار حاشیه بازدید از سپاه الغدیر استان یزد که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که سپاه پاسداران از همان 22 بهمن 57 تشکیل و خدمات آن به انقلاب اسلامی و مردم ایران آغاز شد و فرمان تشکیل آن در دوم اردیبهشت 58 صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر نماینده یزد در مجلس، وی افزود: در هر زمینه ای که در طول سال های گذشته کمبود، کسری و نقصی بود و حضرت امام و مقام معظم رهبری نسبت به رفع آن دستور می دادند، سپاه با قدرت حضور پیدا و بالاترین خدمات را ارائه می کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: پس از دفاع مقدس هم در دوران سازندگی و در عرصه محرومیت زدایی، اقدامات بسیار شگرف و عظیمی توسط سپاه به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجم اردیبهشت نماد شکست استکبار و نفوذی است

پنجم اردیبهشت نماد شکست استکبار و نفوذی است