مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-27اقتصادي

ثبت هزار و 139 شکایت مردمی در سامانه بازرسی سازمان صمت قم


رییس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه هزار و 139 شکایت مردمی از ابتدای امسال در سامانه بازرسی سازمان صمت قم به ثبت رسیده، گفت: از این تعداد هزار و 16 مورد به صورت تلفنی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود سیجانی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هزار و 139 شکایت مردمی از ابتدای امسال در سامانه بازرسی سازمان صمت قم به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد هزار و 16 مورد به صورت تلفنی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه 5 مورد از هزار و 139 شکایت به صورت مراجعه حضوری بوده است، افزود: 60 مورد از شکایات به صورت کتبی و 58 مورد نیز به صورت پیام گیر در سامانه 124 بازرسی سازمان صمت قم ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه هزار و 83 مورد از این شکایات در حوزه کالا و 56 مورد هم در حوزه خدمات بوده است، ادامه داد: از این تعداد پرونده ها 419 مورد در دست بررسی، 496 مورد عدم تنظیم برگه گزارش و 220 مورد برگه گزارش بازرسی تنظیم که پرونده ها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

سیجانی با بیان اینکهدر حال حاضر برای 4 مورد از این شکایات جلب رضایت صورت گرفته است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی در سطح مغازه ها و انبارها، با شماره تلفن 124 (به صورت شبانه روزی) تماس گرفته و موارد مدنظر را گزارش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت هزار و 139 شکایت مردمی در سامانه بازرسی سازمان صمت قم

ثبت هزار و 139 شکایت مردمی در سامانه بازرسی سازمان صمت قم