مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-27اقتصادي

دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد که هرگونه تغییر و دستکاری در سیستم الکتریکی خودروها حادثه ساز است و خودرو را از پوشش گارانتی خارج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، امیرحسین مفید معاون مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو گفت: از آن جا که طراحی سیستم های الکتریکی خودروها در سال های اخیر، همراه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه، بسیار تخصصی تر شده؛ نصب تجهیزات الکتریکی غیراستاندارد در خودرو می تواند باعث بروز مشکلات عدیده ای در خودرو شود.

مفید ادامه داد: این اقدام مطابق موارد اعلام شده در دفترچه محصول و گارانتی خودروها، علاوه بر ابطال گارانتی خودرو و یا بخشی از خودرو و ایجاد هزینه های اضافی برای مالکین، می تواند صدمات مادی و جانی جبران ناپذیری را ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به این که هر یک از دسته سیم های به کار رفته در خودرو با توجه به جریان الکتریکی طراحی شده خودرو انتخاب شده اند، بنابراین استفاده از تجهیزات الکتریکی اضافی باعث بروز اختلال در این طراحی شده و می تواند باعث سوختگی دسته سیم ها، خاموشی ناگهانی خودرو در حین حرکت و یا آسیب به سایر قطعات خودرو شود.

بنابراین به مالکین محترم خودرو توصیه می شود از نصب هرگونه تجهیزات برقی غیر استاندارد بر روی خودرو پرهیز کرده و مطابق آنچه در دفترچه مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است

دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است