مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-27پزشكي

آغاز واکسیناسیون کرونا برای سنین 80 سال به بالا + جزییات فازبندی


واکسیناسیون علیه پاندمی قرن از امروز در کشورمان با اولویت افراد 80 سال به بالا وارد فاز دوم شد؛ فازی که به گفته وزارت بهداشتی ها قرار است تا تیر ماه به طول انجامد.

- آغاز واکسیناسیون کرونا برای سنین 80 سال به بالا + جزییات فازبندی واکسیناسیون علیه پاندمی قرن از امروز در کشورمان با اولویت افراد 80 سال به بالا وارد فاز دوم شد؛ فازی که به گفته وزارت بهداشتی ها قرار است تا تیر ماه به طول انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آغاز فاز دوم واکسیناسیون کشوری علیه کرونا، با اولویت افراد 80 سال به بالا و با حضور دکتر رییسی- معاون بهداشت وزارت بهداشت و با ارتباط ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت امروز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه در تبریز کلید خورد.

بر همین اساس هم دکتر علیرضا رییسی- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، چندی پیش اعلام کرد که آغاز واکسیناسیون فاز دوم کرونا از روز سه شنبه فقط برای افراد 80 سال به بالا خواهد بود.

در اکثر شهرها و روستاهای ایران، پرونده الکترونیک این افراد در اختیار حوزه بهداشت قرار دارد و بنابراین از طریق تلفن و از مرکز بهداشت با آنها تماس گرفته شده و در روز و ساعت مشخص برای تزریق واکسن کرونا دعوت می شوند.

وی در عین حال گفت: افراد 80 سال به بالایی که پرونده الکترونیک سلامت ندارند، می توانند با شماره تلفن های که از سوی دانشگاه های علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونا برای سنین 80 سال به بالا + جزییات فازبندی

آغاز واکسیناسیون کرونا برای سنین 80 سال به بالا + جزییات فازبندی