مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-27اقتصادي

رشد 100 درصدی صادرات از بندر چابهار در سال جاری


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از رشد 100 درصدی صادرات از طریق بندر چابهار در یکماهه اول امسال و تشدید رعایت دستورالعمل های ابلاغی در خصوص مقابله با انتشار ویروس جهش یافته کرونا بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از رشد 100 درصدی صادرات از طریق بندر چابهار در یکماهه اول امسال و تشدید رعایت دستورالعمل های ابلاغی در خصوص مقابله با انتشار ویروس جهش یافته کرونا بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بهروز آقایی اظهار کرد: از ابتدای امسال، صادرات کالاهای غیر نفتی از طریق بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته و عمده محموله های کانتینری وارده به بندر چابهار کالاهای ترانزیتی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس، کلیه فرآیندهای دریایی و بندری با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی انجام شده است و با توجه به شیوع نوع جهش یافته این ویروس در کشور هند و به منظور جلوگیری از انتشار، بر اساس دستورات جدید ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی صادرات از بندر چابهار در سال جاری

رشد 100 درصدی صادرات از بندر چابهار در سال جاری