مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-27فرهنگي

سلطانیه شهر خلاق در حوزه ادبیات شد


با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان نخستین دوره شبکه‎ شهرهای خلاق معرفی شدند که در این جشنواره سلطانیه از استان زنجان جزو شهرهای خلاق در حوزه ادبیات شناخته شد.

- ایسنا/زنجان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان نخستین دوره شبکه‎ شهرهای خلاق معرفی شدند که در این جشنواره سلطانیه از استان زنجان جزو شهرهای خلاق در حوزه ادبیات شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جشنواره در حوزه ادبیات، شهرهای برازجان از استان بوشهر، فومن از استان گیلان، گتوند از استان خوزستان، تربت حیدریه و نیشابور از استان خراسان رضوی، سلطانیه از استان زنجان، شبستر و تبریز از استان آذربایجان شرقی و سرباز از استان سیستان و بلوچستان به عنوان شبکه شهرهای خلاق معرفی شدند.

در حوزه موسیقی، شهرهای گنبد کاووس از استان گلستان، میانه از استان آذربایجان شرقی، قوچان از استان خراسان رضوی، بندر کنگ از استان هرمزگان، خاش از استان سیستان و بلوچستان، بوشهر و اسلام آباد غرب از استان کرمانشاه، ایذه از استان خوزستان و منوجان از استان کرمان به عنوان شبکه شهرهای خلاق معرفی شدند.

در حوزه مد و لباس؛ شهرهای پیرانشهر از استان آذربایجان غربی، آق قلا از استان گلستان، نوشهر از استان مازندران، اوز از استان فارس و جیرفت از استان کرمان به عنوان شبکه شهرهای خلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانیه شهر خلاق در حوزه ادبیات شد

سلطانیه شهر خلاق در حوزه ادبیات شد