مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-27سياسي

برخی از ادارات صدور مجوز کارگاه های تولیدی را منبع درآمد می دانند


برخی از ادارات صدور مجوز برای کارگاه های تولیدی را به چشم منبع درآمد می بینند و در این زمینه شاهد موازی کاری هایی نیز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام رسول حق شناس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران با اشاره به موانع تولید در منطقه خورزوق اظهار داشت: در این منطقه عمده شهروندان به تولید سفره های قلمکار و تریکو مشغول هستند.

وی افزود: هنر قلمکاری مردمان این منطقه در همه جهان زبانزد است ضمن اینکه سهم تولید تریکو در خورزوق در سطح استان اصفهان قابل توجه است.

امام جمعه خورزوق با بیان اینکه در هر کارگاه فعال در شهر خورزوق پنج الی 20 نفر اشتغال دارند، ابراز داشت: این در حالی است که این کارگاه ها با مشکلات زیادی رو به رو شده اند که یکی از این مشکلات مجوزهای دست و پا گیر است.

وی ادامه داد: بسیاری از سازمان های دولتی به عنوان یک منبع درآمد به اعطای مجوز به مجموعه های تولیدی نگاه می کنند و در این زمینه موازی کاری زیادی دیده می شود چرا که یک کارگاه باید از چندین مجموعه اداری و دولتی مجوز بگیرد.

حجت الاسلام حق شناس یکی دیگر از مشکلات تولیدکنندگان را نرخ بالای سود تسهیلات بانکی دانست و گفت: این تسهیلات نقدینگی تولیدکنندگان را تأمین می کند اما نرخ این تسهیلات تا چهار برابر نرخ تسهیلات در دنیا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از ادارات صدور مجوز کارگاه های تولیدی را منبع درآمد می دانند

برخی از ادارات صدور مجوز کارگاه های تولیدی را منبع درآمد می دانند