مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-27ورزشي

شاید ساسان خود را نبخشد!


فولاد در شبی که می توانست امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد با از دست دادن چند موقعیت گلزنی، حالا امیدش برای صعود از گروه D تقریبا هیچ است.

- ایسنا/خوزستان فولاد در شبی که می توانست امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد با از دست دادن چند موقعیت گلزنی، حالا امیدش برای صعود از گروه D تقریبا هیچ است.

شاگردان نکونام که کار خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با برد پرگل و دور از انتظار مقابل العین امارات در مرحله پلی آف آغاز کردند، توانستند خط و نشان خوبی برای رقبای خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا بکشند.

فولاد لیگ قهرمانان را هم با برد مقابل الوحدات اردن خیلی خوب شروع کرد تا نشان دهد دست پر به عربستان آمده است.

البته در همین بازی و دو بازی بعدی فولادی ها در دور رفت که با تساوی مقابل تیم های پرمهره السد و النصر همراه بود، ضعف فولاد در خط حمله کاملا مشهود بود و اگر فولاد یک تمام کننده تمام عیار داشت، شاید از دو بازی با السد و النصر نیز که در هر دو مسابقه، زننده گل اول بود، برنده از مستطیل سبز خارج می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البته فولاد دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را بر خلاف دور رفت خوب آغاز نکرد؛ جایی که مهران موسوی تحت تاثیر فشار بالای بازی، آن توپ را در محوطه جریمه تقدیم بازیکن النصر کرد تا او هم به راحتی توپ را به تور دروازه فروزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید ساسان خود را نبخشد!

شاید ساسان خود را نبخشد!